Przełam strach i Pokochaj Latanie

Kiedy pozwolisz sobie na swobodne latanie, świat ekscytujących podróży, cudownych wakacji oraz nowych doświadczeń będzie w zasięgu Twoich możliwości. Każdego dnia 3 mln ludzi korzysta z transportu lotniczego dla przyjemności lub biznesu – Ty również możesz do nich dołączyć.

Program, który proponujemy, został przygotowany przez ekspertów w dziedzinie lotnictwa oraz psychologów mających duże doświadczenie w branży lotniczej.

Zapisz się na warsztaty!

Po wypełnieniu formularza skontaktuje się z Państwem nasz pracownik w celu przedstawienia oferty lub dokończenia procesu rejestracji

Dlaczego boimy się latać?

Lęk przed lataniem jest powszechny, występuje z różnym nasileniem - od poczucia dyskomfortu poprzez odczuwanie nasilonego lęku aż do paniki. Klasyfikowany jest jako specyficzna fobia sytuacyjna. Oznacza to, że przeżywa się stały i nadmierny lęk, który pojawia się w chwili lotu lub na samą myśl o locie. Lęk dotyczy raczej tego, co może się stać aniżeli tego, co dzieje się w danej chwili.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w Ośrodku Szkolenia Lotniczego Eurolot, co pozwoli wprowadzić Państwa w atmosferę i klimat lotniczy. W trosce o dobro uczestników, od początku kursu każdy korzysta ze wsparcia doświadczonego psychologa. Zindywidualizowane podejście psychoterapeuty jest odpowiednio dostosowywane do konkretnego przypadku lęku uczestnika i wspólnie z nim tworzy indywidualną „mapę” lęku przed lataniem.

Wspólnie tworzymy niezawodny zespół

mgr Marta Noryśkiewicz

mgr Dorota Minta

Kpt. pil. Igor Augustyniak

Kpt. pil. Jan Czyżewski

Stewardessa Joanna Mikołajczyk

Sławomir Błocki

Tomasz Wojciechowski

Marek Pyrzyna

Dr Robert Kaczanowski

1. Czy podróżujesz samolotem ?
TakNie

2. Jak często podróżujesz ?
Raz w rokuKilka razy w rokuKilkanaście razy w roku

3. Czy kiedykolwiek zrezygnowałeś z lotu z powodu nagłego lęku?
TakNie

4. Czy podróż wywołuje u Ciebie lęk i niepokój?
TakŚrednioNie

5. Czy na długo przed podrożą martwisz się, masz kłopoty ze snem ?
TakNie

6. Czy fakt kupowania biletu jest dla Ciebie stresujący?
TakNie

7. Czy sam pobyt na lotnisku, niezależnie od tego czy lecisz w danej chwili czy nie jest stresujący?
TakNie

8. Czy korzystasz z uspokajających środków farmakologicznych w trakcie lotu ?
TakNie

9. Czy uważasz, że alkohol w trakcie lotu lub przed pozwoli Ci na spokojniejszy lot ?
TakNie

10. Czy podróż samemu jest dla ciebie bardziej stresująca niż z kimś?
TakNie

11. Czy strach przed samolotem ogranicza twoją mobilność ?
TakNie

12. Czy masz poczucie, że z powodu lęku przed lotem omijają cię atrakcyjne rzeczy w życiu ?
TakNie

13. Czy uważasz, że gdyby nie strach przed lataniem twoje życie mogłoby być lepsze/ inne ?
TakNie

14. Czy wśród myśli jakie pojawiają się u Ciebie przed lotem są takie jak: zginę, samolot spadnie, umrę z powodu ataku serca lub paniki, uduszę się ?
TakNie

15. Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z atrakcyjnej pracy z powodu konieczności częstych podróży samolotem?
TakNie

Jeżeli udzieliłeś twierdzących odpowiedzi na ponad 8 pytań, powinieneś zacząć pracować nad swoim lękiem. Lęk przed lataniem może zacząć stanowić barierę, nad którą przestaniesz mieć kontrolę.

„Bardzo polecam te warsztaty wszystkim bojącym sie latać. Bardzo profesjonalnie przygotowane.”

Kasia

„Muszę przyznać, że to jedno z najlepszych szkoleń, w jakich uczestniczyłam – a było ich wiele. Cieszę się, że w tej branży pracuje tak wielu fantastycznych profesjonalistów, przez co znacznie wzrosło moje zaufanie do podróży lotniczych ( no może jeszcze nie do wszystkich linii:)”

Anna

„…jeszcze raz dziękuję za organizację tych warsztatów. Były wartościowe ze względów terapeutycznych, ale również poznawczych i poszerzających horyzonty! Zebraliście Państwo bardzo zaangażowanych i przekonujących wykładowców. Można im zaufać. Nie żałuję ani złotówki wydanej na te warsztaty.”

Alicja

„Bardzo wysoko oceniam kompetencje osób prowadzących szkolenie, bardzo dobry kontakt z uczestnikami i kulturę osobistą osób prowadzących i organizujących szkolenie.”

„Bardzo dużo dało mi spotkanie się z osobami o podobnych problemach, w grupie spotkanie z psychologiem i pilotem, z fachowcam”

„Cenne w tym szkoleniu jest to, że można wyjaśnić wiele aspektów latania. Dobrze dobrani prelegenci i ciekawie prowadzenie.”

„Profesjonalne podejście do kursantów, wyczerpujące informacje na poruszane tematy, aż brakuje czasu na pytania”

„Ważna było dla mnie rozmowa w pilotem, mechanikiem, lekarzem, kontrolerem ruchu lotniczego i możliowść zadawania pytań. Przede wszystkim kontakt z fachowcami, którzy latają na codzień”

„Bardzo ale to BARDZO mi Państwo pomogliście za co serdecznie dziekuje. Już nie boje się latac. W czerwcu lece do Londunu. Jak o tym pisze to az mam uśmiech od ucha do ucha. Po Waszej terapii w końcu czuje się wolna, brak stresu związanego z lataniem. No i możliwość podróżowania, zwiedzania swiata to jest to o czym marzyłam. Zamierzam już od dziś realizować moje marzenia…dzięki Wam!!!! Jeszcze raz serdecznie dziekuje!!!”

„Z wymarzonej podróży, wróciłam cala i zdrowa. Jak się okazało samolot nie spadł 🙂 Mało tego nawet turbulencji zbytnio nie było. I nawet się nie udusiłam jak wcześniej myslalam hahahahaha. Powietrza było w bród! Wow jak to fajnie ze teraz się z tego sama smieje 🙂 Po 5-letniej przerwie poleciałam. Na pokladzie obeszlo się bez alkoholu i srodków uspokajających. Kiedy przyszlo mi cos głupiego do glowy, jakis strach od razu przypominałam sobie słowa Pana pilota i Pani psychoterapeutki i od razu robilo mi się lepiej :-)”

„W imieniu zony, a swoim rowniez 🙂 chcialbym serdecznie podziekowac za wspanialy weekend. Zona byla pod wrazeniem profesjonalnej obsady I panujacej atmosfery. Wyglada na to to , ze „pokocha latanie”.

„Chcialam osobiscie podziekowac za wspanialy kurs i wspanialy zespol ludzi, ktory sie nami zajmowal. Wiedza, ktora tam zdobylam to jedno ale obserwowanie z jaka radoscia i pasja opowiadali o swojej pracy dla mnie rownie wazne. Jeszcze raz serdecznie wszystkim Wam za wszystko dziekuje.”

„Nie będę dużo pisać, bo jeszcze sama nie wiem co się stało. Nie pokochałam latania tak, żeby latać zupełnie z uśmiechem ,ale : 1) noc przed wylotem -przespane 3 godziny (to już coś); 2) lot bez ściśniętego żoładka (co za wolność!); 3) podczas wakacji nie myślałam tylko o tym, że trzeba będzie jeszcze odbyć lot z powrotem (trochę wolnych mocy na rozmyślanie o przyjemniejszych sprawach); 4) ogromny sukces: noc przed wylotem powrotnym calkowicie przespana (jeszcze się tak nie zdarzyło !!). Dziękuję Wam bardzo.”